Administrativt ansvarig City Gross Borås

Arbetsbeskrivning

City Gross .City Gross Borås söker Administrativt ansvarig Dina arbetsuppgifter I din roll som Administrativt ansvarig ska du leda och utveckla det administrativa arbetet i butiken - såväl strategiskt som operativt.Några av dina främsta uppgifter kommer vara fakturahantering och prisadministration.Rollen innebär vidare att vara ett stöd till kollegor i ledningsgruppen inom området.Du ingår i butikens ledningsgrupp. Som person är du starkt resultatorienterad och jobbar effektivt med att optimera avdelningens resultat.Du kommer själv att arbeta aktivt i butiken vilket kräver att du är kreativ och inspireras av att möta och utveckla andra människor.Vidare följer du upp arbetet genom att stödja, snarare än att kontrollera eller styra.Du ingår i butikens ledningsgrupp och förstår kopplingen mellan eget område och butikens övergripande mål. För att klara rollen som Administrativt ansvarig tror vi att du har flerårig erfarenhet av administration och gärna inom detaljhandeln.Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper, inte minst vad gäller din förmåga att inspirera och engagera medarbetarna samt att kunna skapa ett positivt arbetsklimat. Övriga Villkor Anställningsform: Tillsvidare Arbetstid: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Tillträde: Efter överenskommelse Ansöker gör du senast den 12 september 2010. Välkommen med din ansökan! Ansökningar tas endast emot via hemsidan www.citygross.se

Artiklar i detta ämnet

  1. Samverkan fack och arbetsgivare

Kontaktpersoner på detta företaget

.
.
Sofie Tunekil
.
.

Rickard Jonsson

Therese Gehander
00464448030
Marita Karhula

.
.
.
.
Camilla Mathsson
.
Henrik Adelsköld

Sammanfattning

  • Arbetsplats: CityGross
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 6 september 2010
  • Ansök senast: 12 september 2010

Besöksadress

Malmgatan 21
None

Postadress

Industrigatan 22
Hässleholm, 28143

Liknande jobb


17 december 2024

16 december 2024