Administrativt chefsstöd sökes i Norrköping

Administrativt chefsstöd sökes i Norrköping

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare arbetat med administrativt chefsstöd inom offentlig sektor och är en fena på sammanhållning och struktur? Missa inte chansen till att kliva på detta meriterande uppdrag redan idag! Rekrytering sker löpande och uppdraget kan tillsättas innan sista ansökningsdag.

Om uppdraget

Uppdraget är placerat i ledningen och du rapporterar till avdelningschefen. Tjänsten som administrativt chefsstöd är ett heltidsuppdrag med start den 1 september fram till 31 december. Arbetet utförs lokalt från kundens kontor i Norrköping med eventuell tillgång till distansarbete senare in på uppdragets gång.

Dina arbetsuppgifter

I tjänsten ingår primärt att du är chefsstöd till avdelningens chefer och håller en nära dialog med tillhörande nämndsekreterare.

Utöver detta kommer du att...

- Vid möten vara den som vid möten skriver minnesanteckningar och för enklare mailhantering

- Diarieföra underlag samt skriva enklare underlag

- Göra eller förbereda beställningar av ex förtäring, blommor, utrustning

- Även sammanhållande av medarbetares schemaläggningsproces och vara kontaktperson för medarbetare gällande arbetstider och scheman

- Administration i ärendehanteringssystem och internt HR-system

Dina kvalifikationer

För att bäst passa i denna roll förutsätter tjänsten att du är serviceinriktad och självständig. Vi ser gärna att du är initiativtagande samt att du har hög integritet och lojalitet gentemot din avdelning.

Vi söker dig som...

- Har tidigare erfarenhet av att arbeta med administrativt chefsstöd inom offentlig sektor

- Har en hög kompetens av läsförståelse och vetskap om hur text ska framställas

- Uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på både svenska och engelska

- Har goda kunskaper i Officepaketet

- Kan uppvisa mycket god förmåga att arbeta självständigt och lösningsorienterat

- Är engagerad i ditt arbete och motiveras av att bidra till en större helhet

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 4 juli 2023.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras av ansvarig rekryterare Alicia Belila, alicia.belila@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 0771-84 53 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 juni 2023
  • Ansök senast: 5 juli 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024