Administrativt extrajobb i Östersund hos en myndighet

Administrativt extrajobb i Östersund hos en myndighet

Arbetsbeskrivning

Är du student eller letar efter en extraanställning på vardagar? Då kan detta vara något för dig. Få möjlighet att utvecklas inom administrativa delar och erfarenhet av arbete på en myndighet.

Om uppdraget

Till vår kund söker vi just nu konsulter för administrativt arbete som är intresserade av en behovsanställning med start i maj. Vi söker någon som är tillgänglig minst 8-12 h per vecka, men dessa arbetstimmar kan fördelas på olika dagar. Möjlighet till fler timmar är möjligt. Arbetet genomförs på plats i myndighetens lokaler i Östersund och under kontorstider på en 4h arbetsdag per gång.

Inför starten krävs det att man genomför en kortare utbildning och att man kan vara tillgänglig på plats under några heldagar. Vi kommer även genomföra en UC-kontroll inför starten som måste bli godkänd.

Under sommaren ökar behovet och antalet arbetade timmar ökar önskvärt.

Dina arbetsuppgifter

Anledningen till att vi söker administratörer är för att antalet ärenden i kundens mejlinkorg för kundservice har ökat. I denna roll kommer du hantera mejlinkorgen och bland annat sortera och fördela ut det olika ärendena till rätt avdelning runt om i landet. I de fall att ärendena kan hanteras direkt kan även viss hantering av kundärenden förkomma.

Utöver detta kan även skriftliga förfrågningar hanteras där vissa kontrolluppgifter måste tas fram.

Dina kvalifikationer

- Grundläggande högskolebehörighet
- Minst ett års arbetslivserfarenhet av liknande arbete
- Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift
- Goda kunskaper i MS-office paketet


Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mejl men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av rekryterare på vikarie@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 maj 2023
  • Ansök senast: 12 maj 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024