Administrativt HR-stöd till internationell koncern i Malmö

Administrativt HR-stöd till internationell koncern i Malmö

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi dig som vill vara med och delta i ett digitaliseringsprojekt inom HR hos Yara i Malmö. Stämmer det att du är noggrann, strukturerad och har vana av administrativt arbete? Då kan detta vara jobbet för dig! Ta chansen att ansöka till detta meriterande arbete och få vara en del av en internationell koncern. Skicka in din ansökan redan idag, då vi arbetar med löpande urval.

OM TJÄNSTEN
Välkommen till en roll i ett företag som tar ett stort socialt ansvar för klimatet, vår befolkning samt har stort fokus på hållbarhet! Denna roll är ett konsultuppdrag pågående under en månad, där din roll kommer vara att arbeta i ett pågående HR-projekt inom digitalisering. Tjänsten innefattar att organisera HR-pappersdokument och överföra dem till en digital databas. I denna roll kommer du hantera konfidentiell information och det är därför viktigt att du har god förståelse gällande sekretess och följer företagets interna riktlinjer och policys kopplat till detta.

Du erbjuds
- Ett konsultuppdrag under månads tid
- Arbete hos ett väletablerat och ansvarsfullt företag som arbetar med hållbarhet både för planeten och människan
- En självständig roll där du kommer få ta mycket eget ansvar, men också har möjligheten att ingå i ett stöttande HR-team

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Organisera och skanna samtliga anställdas pappersdokument och klassificera dem enligt interna regler
* Ladda upp alla digitala dokument till en central digital databas och den tilldela dem till rätt medarbetarprofil
* Överföra digitala personaldokument mellan databaser
* Gallra fysiska och digitala HR-dokument i enighet med regelverk för arkivering och gallring


VI SÖKER DIG SOM
- Kan starta omgående, men senast i slutet av januari 2024
- Har god datorvana och vana av att arbeta i olika datasystem
- Tidigare har haft ett administrativt arbete
- Kan läsa och kommunicera flytande på svenska och engelska både i tal och skrift, då båda språken används i det dagliga arbetet

Det är meriterande om du
- Har erfarenhet av HR-administration och kunskap om olika typer av HR-dokumentation
- Besitter tidigare erfarenhet av att arbeta med digitalisering av arkiv
- Känner till GDPR och regelverket för arkivering och gallring av HR-dokument

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Självgående
- Kvalitetsmedveten

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Yara och deras värdefulla arbete här.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 december 2023
  • Ansök senast: 18 januari 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


HR-administratör till kommande uppdrag

HR-administratör till kommande uppdrag

1 oktober 2024

30 september 2024

28 september 2024

HR-assistent

26 september 2024