Administrativt säljstöd sökes för kunds räkning

Arbetsbeskrivning

Hays är specialister på att rekrytera specialister.Vi finns representerade i 25 länder i Europa, Australien, Nya Zeeland, Kanada, Brasilien, Mellanöstern och Asien.2005/2006 omsatte vi ca 26 miljarder SEK.Vi är noterade på Londonbörsen sedan 1958 och är idag ett av dess 250 största bolag.I Sverige är vi specialister inom våra affärsområden Ekonomi, Finans, IT, Marknadsföring, Försäljning, HR, Administration, Construction & Property samt Chefsrekrytering.På vår hemsida hittar du alltid våra aktuella tjänster samt information om några av de företag vi samarbetar med.Besök oss gärna på www.hays.se.Administrativt säljstöd sökes för kunds räkning Vår kund är ett företag i säkerhetsbranschen.De sitter i fina lokaler i Solna och söker nu en person som kan börja omgående.I Stockholm sitter 25 personer och gruppen består av 4 personer. Tjänstebeskrivning: Som administrativt säljstöd blir det din uppgift att stötta säljarna och vara deras förlängda arm både ut mot kunder men också internt.Eftersom telefonen och datorn blir dina främsta arbetsredskap bör du både ha god telefon- och datavana.Samtalen med dig ska spegla din positiva inställning och servicevilja, alla du talar med ska kunna känna sig nöjda med ditt bemötande och ditt sätt att hantera frågor. Vi söker dig som är glad och trevlig i alla lägen, tycker om att ha ständig kontakt med människor, är naturligt serviceminded och som är beredd att alltid ge "det där lilla extra".Inom arbetsgruppen är samarbetsförmåga och personkemi mycket viktigt då gruppen är liten.Du är noggrann, flexibel och uppmärksam.Du måste kunna ta egna beslut och vara beredd på att arbeta självständigt med enskilda fall.I arbetsuppgifterna ingår: . Att bistå säljare och platschef med framtagande av avtal och avtalsdokumentation . Att informera internt om nya avtal samt ändringar av befintliga avtal .Registrering av kunduppgifter i access . Start, ändring och uppföljning av kundobjekt .Att utforma instruktioner till kund och internt . Uppföljning och avstämning och utredningar av faktureringsärenden mot Kay Account kunder Kvalifikationer: .Erfarenhet av liknande arbete .Goda ekonomiska grundkunskaper . Goda kunskaper i MS Office, framför allt Access . Gott ordningssinne och förmåga att arbeta på ett strukturerat sätt med mycket god ordning och reda.Anställningsform och startdatum: Uthyrning med mycket goda chanser till tillsvidareanställning.Start omgående.Märk din ansökan "Säljstöd".

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Nathalie Johansson
0858804337
Christin Rach

Konsult Andreas Stenlund
08 588 043 59
Konsult David Albenius
08 588 043 88
Researcher Carolina Osterman
0858804308 0704506006
Researcher Carolina Osterman
08-588 043 08 070-450 60 06
Rekryteringskonsult Mari Jehrlander
08-588 043 67
Rekryteringskonsult Ulrika Lind
0858804306 0704506004
Researcher Carolina Osterman

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hays AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 13 juni 2007
  • Ansök senast: 13 juli 2007

Besöksadress

STUREPLAN 4C
STOCKHOLM

Postadress

STUREPLAN 4C
STOCKHOLM, 11446

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010