Administrativt säljstöd till Hörnhems i Kristianstad!

Administrativt säljstöd till Hörnhems i Kristianstad!

Arbetsbeskrivning

Från starten 1928 har Hörnhems Handelsträdgård utvecklats från en liten trädgård med några få drivbänkar där man odlade grönsaker, till en av landets mest moderna anläggningar. Idag är verksamheten uppdelad mellan säljbolag och produktionsbolag. Anställningen är hos säljbolaget Hörnhems AB. Läs gärna mer om Hörnhems.

Nu söker vi en glad kollega till familjära Hörnhems blomstrande säljavdelning i Viby.
Vi letar efter dig som är en ansvarsfull administratör och som vill vara en viktig del av ett säljande och servande team. Är det du som är fenan på Excel och vill bidra med ditt engagemang i det dagliga arbetet? Då ser vi verkligen fram emot din ansökan.

Rekryteringen är ett samarbete mellan Hörnhems och Jefferson Wells, Manpower Group. Du kommer att bli anställd av Hörnhems AB.



Vad innebär rollen som Administrativt säljstöd?



I din roll som administrativt säljstöd kommer du att arbeta i nära samarbete med säljarna.

Ditt fokus blir att underlätta och bistå med administrationen för våra fyra säljare.

Redan när du kommer in i Hörnhems trivsamma hus, kommer du att märka att det är en familjär stämning. Här andas genuin stolthet hos medarbetarna som har jobbat här i många år, och gänget har med tiden även utökats med tre sällskapliga kontorshundar.

Dina arbetsuppgifter är bland annat:

* ta fram, analysera och presentera material som efterfrågas av säljarna
* analysera, jämföra och sortera statistik i Excel
* hjälpa kunder med Excel-listor som efterfrågas inför beställning
* kontrollera avbokningar och beställa ersättningar
* ha kontakt med kunder och leverantörer



För att lyckas och trivas hos ser vi gärna att du är:



* en bra kommunikatör, både i svenska och engelska
* bra på att se var behov finns och agera på det
* van att prioritera även bland uppgifter som är lika viktiga
* självständig
* serviceminded både mot kollegor och kunder
* en flyhänt excelanvändare samt allmänt systemvan
* prestigelös i ditt sätt och trivs i det lilla bolaget
* van att hantera stress med flexibilitet
* organiserad med sinne för att ordning och reda



Du har flera års erfarenhet av administration där du har jobbat mycket med Excel, samt har en avslutad gymnasieutbildning.
Ett extra plus om du har intresse för växter och blommor såklart!



Mer om tjänsten

Tjänsten är på heltid och dagtid. Det är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Vill du veta mer kan du maila rekryteringskonsult Linda Svensson, Linda.svensson@jeffersonwells.se eller Nadia Milotti nadia.milotti@jeffersonwells.se

Varmt välkommen med din ansökan med svar på Varför du? Varför Hörnhems?

Sista ansökningsdag är 10 mars.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hörnhems AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 februari 2021
  • Ansök senast: 8 mars 2021

Liknande jobb


Säljande assistent

20 november 2024

18 november 2024