OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta i spindeln i nätet-funktion där din administrativa förmåga kommer till sin rätt? Har du kunskaper i Palasso och goda erfarenheter som receptionist? Då är det här tjänsten för dig!
Beskrivning
Perido söker nu en administrativ receptionist för kunds räkning. Kunden är en medlemsstyrd statlig verksamhet och den här tjänsten är placerad i centrala Stockholm.
Som rollen som receptionist är du en del av en mycket viktig funktion i myndigheten, förutom sedvanliga receptionistuppgifter som att svara på frågor, boka resor och välkomna kunder så kommer du även arbeta med många olika administrativa uppgifter. Exempel på dessa uppgifter är att stötta organisationens chefer, fungera som sekreterare på möten samt samla lönematerial, skicka vidare materialet vidare samt kolla lönelistor. Vi söker dig som alltid har ett leende på läpparna och som ser det som en självklarhet att hjälpa dina kollegor, oavsett uppgift. Du är serviceinriktad och mån om att skapa en god stämning på arbetsplatsen. Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
- Gymnasial utbildning
- Tidigare erfarenhet som receptionist/administratör
- Kunskaper i Palasso
- Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 9285CT i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
9285CT
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se