OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 6000 anställda.Adeccos globala huvudkontor ligger i Schweiz och den totala omsättningen ligger på ca SEK 170 miljarder.Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions.Adecco är auktoriserade. Vi söker nu två administratörer till Forsmark för längre uthyrningsuppdrag.Tjänsterna är på 75-100% och tillträdes snarast.Arbetsuppgifter De dagliga arbetsuppgifterna kommer främst att bestå av: - Chefs- och kontorsstöd - Skriva protokoll (vid möten) - Hjälp med kallelser till möten via Outlook - Hjälp med uppföljningar och ekonomi - Planering och påminnelser - Dokumenthantering (skapa, arkivera, söka) - Postsortering - Stöd i elektronisk fakturahantering Kvalifikationer Du har minst gymnasieutbildning eller motsvarande samt några års erfarenhet av administrativt arbete.Du kommunicerar väl i tal och skrift, på svenska och engelska, och har mycket goda kunskaper i Office-programmen.Till den ena av tjänsterna krävs fördjupade kunskaper och intresse för IT.Personliga egenskaper Personen vi letar efter är noggrann och har mycket god känsla för service och samordning.Du har lätt för att samarbeta men kan även jobba enskilt.Som person är du dessutom positiv, prestigelös och kan ta egna intitiativ och driva förändringar av såväl rutiner som arbetssätt.Hög kvalitet är självklart för dig i ditt arbete. Vad erbjuder Adecco dig?Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till jobb som ofta aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät. Intresserad?Har annonsen fångat ditt intresse så är du välkommen att skicka in din ansökan med personligt brev och CV så snart som möjligt på www.adecco.se.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.