Administrativt stöd i ärendehantering till energibranschen

Administrativt stöd i ärendehantering till energibranschen

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Som administrativt stöd i ärendehantering kommer du att arbeta med hantering av arbetsordrar hos vår kund i energibranschen. Du kommer arbeta i CRM-system och kunddatahanteringssystem.

I din roll som Administrativt stöd kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Hantera arbetsordrar från kunder
• Arbeta i olika system gällande CRM och kunddata.

Tjänsten som Administrativt stöd är ett konsultuppdrag med start omgående, tjänsten förväntas pågå till 31 Juli 2023, det finns möjlighet till förlängning. Kontoret är beläget i Lund.

Om dig
Vi söker dig med några års erfarenhet av administrativt arbete. Du trivs med repetitiva uppgifter, är noggrann och van vid kunddatahantering. För att lyckas i rollen bör du ha erfarenhet av fakturering, och förstå processen mellan korrekt kunddata och faktura.
Som person är du strukturerad och noggrann, du är självgående, men samtidigt bra på att samarbeta och vågar fråga när man behöver hjälp, då det är av yttersta vikt att kunddatahanteringen blir korrekt utförd.

Viktigt för tjänsten är:

• Erfarenhet av administrativt arbete
• Vana av kunddatahantering
• Erfarenhet av fakturering

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om Adecco
Adecco är en del av det multinationella företaget Adecco Group. Adecco Group är en av världens ledande leverantörer av HR-lösningar och ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Som konsult hos oss får du möjligheten att arbeta hos flera av våra spännande kunder och varje dag utveckla dig själv och dina kompetenser. Ta chansen att utöka ditt eget professionella nätverk med värdefulla kontakter genom oss på Adecco!
Varje dag gör vi skillnad. För företag, organisationer och individer. Vi ser dagligen våra konsulter och kandidater komma ut i jobb hos våra kunder. Det är anledningen till att vi går till jobbet varje dag.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Marie Ekvall via marie.ekvall@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Administrativt stöd, kunddatahantering, energi, energibranschen, CRM, fakturering, Skåne, Lund, Malmö, Adecco

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 oktober 2022
  • Ansök senast: 10 november 2022

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


31 oktober 2024

Praktikant inom administration sökes!

Praktikant inom administration sökes!

9 oktober 2024