Administrativt stöd - Processutveckling

Administrativt stöd - Processutveckling

Arbetsbeskrivning

Kunden har behov av administrativt stöd samt få till en övergripande koordinering för de olika delprocesserna. Därav behöver du ha erfarenheter från processutveckling. Dina arbetsuppgifter kommer bestå av olika delar så som administration, webuppdateringar, rapportframtagning, processutveckling, förbättringsarbete samt förvaltning av processen.


Kortfattade arbetsuppgifter:



- Driva koordinering inom processutveckling
- Arbeta med att utveckla och beskriva delprocesserna tillsammans med teamet
- Agera som koordinator mellan teamen för att säkerställa att delprocesser synkar sinsemellan
- Administrera inbox
- Svarar på enkla frågor kring processen och intranätet

- Webbredaktör för intranätet

- Utföra enkla processuppdateringar

- Ta fram rapporter
- Dokumenthantering
- Skriva processbeskrivningar
- Administrera publicerade dokument
- Hålla i möten
- Sätter ihop agenda
- Ansvara för protokoll och följa upp






Vi söker dig som har arbetslivserfarenhet av att arbetat som administrativt stöd till processledare eller likvärdigt i minst tre år, du har erfarenhet av Excel, Word och Powerpoint samt har arbetat med processutveckling. Du har erfarenhet av att ha arbetat med webbredaktörs uppgifter inom intranät eller extern webbsida.

Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. För att lyckas och trivas i rollen behöver du vara utåtriktad och kommunikativ och gilla att knyta kontakter. Du är analytisk och noggrann och trivs i en roll som innebär både självständigt arbete samt arbete i grupp.

Uppdraget omfattas av sekretess vilket medför krav på svenskt medborgarskap och godkänd säkerhetsprövning innan uppdraget kan påbörjas.

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om Quest Consulting

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Artiklar i detta ämnet

  1. Datorarbetares muslekbesvär

Kontaktpersoner på detta företaget

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 januari 2021
  • Ansök senast: 10 februari 2021

Besöksadress

Upplandsgatan 7 11123 Stockholm
None

Postadress

Upplandsgatan 7
Stockholm, 11123

Liknande jobb


Vi söker en Webbredaktör

Vi söker en Webbredaktör

22 november 2024

15 november 2024