OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Trivs du som bäst i en administrativ roll med många olika kontakter? Är integritet och tålamod några av dina ledord? Är du intresserad av bostadsbranschen? Kanske är då det här uppdraget för dig!
Beskrivning
Perido söker ett administrativt stöd för ett konsultuppdrag hos vår kund som jobbar med uthyrning och förvaltning av bostäder. Tjänsten är placerad i Upplands Väsby.
I denna roll kommer du att ansvara för diverse administrativa och praktiska uppgifter, med fokus på uppgifter i samband med störningshandläggningen. Dessutom kommer du att stötta de andra i teamet i samband med hanteringen av felanmälningar och övriga ärenden. Du som söker den här tjänsten har mycket tålamod och förstår vikten av sekretess. Du agerar med stor integritet och servicekänsla oavsett situation och sammanhang. Då rollen ställer krav på din administrativa förmåga är det värdefullt om du har tidigare erfarenhet från liknande jobb, gärna i samband med uthyrning och förvaltning. Är det här uppdraget för dig? Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
- Gymnasiekompetens
- Meriterande med erfarenhet av uthyrning/förvaltning av bostäder
- Meriterande med erfarenhet av störning och felanmälan
- Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska
Omfattning och tillträde
Tillträde omgående, uppdragstid 3-4 månader. Möjlighet till förlängning. Heltid, månadslön.
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret 8936DB i ämnesraden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har någon annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
8936DB
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se