Administrativt stöd till myndighet i Malmö

Administrativt stöd till myndighet i Malmö

Arbetsbeskrivning

För dig som är noggrann och detaljorienterad finns det nu möjlighet till ett heltidsuppdrag på fem veckor. Vänta inte med din ansökan då start på uppdraget är redan den 15 november!

OM TJÄNSTEN
Till Inspektionen för vård och omsorg (IVO) söker vi nu en person som vill arbeta med administration på deras trevliga kontor beläget i Västra Hamnen. IVOs uppdrag är att genom tillsyn och tillståndsprövning bidra till en vård och omsorg som är säker, har god kvalitet och bedrivs i enlighet med lagar och andra föreskrifter. Myndigheten kännetecknas av ett stort engagemang samt en bred och djup kunskap och förståelse för hälso- sjukvård samt omsorg i Sverige.

Uppdraget är på fem veckor för att förstärka under en period med högre belastning. För att vara aktuell ska du kunna påbörja uppdraget den 15 november och arbeta heltid i fem veckor.

Din huvudsakliga uppgift är att avlasta IVOs registratorer med enklare administrativa uppgifter. Exempel på arbetsuppgifter:


* Skanna in handlingar
* Sortera handlingar i mappar för diarieföring
* Komplettera i öppna ärenden
* Enklare handläggarservice


Du erbjuds

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

VI SÖKER DIG SOM
* Är obehindrad i svenska, både i tal och skrift
* Har tidigare erfarenhet från ett administrativt arbete
* Är noggrann och uppmärksam på detaljer

Det är meriterande om:


* Du har arbetat som registrator, medicinsk sekreterare eller likvärdigt


Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och motivation för uppdraget. Som person är du:


* Noggrann
* Strukturerad
* Har en god samarbetsförmåga


Övrig information


* Start: 15 november
* Omfattning: Heltid, 5 veckor
* Placering: Västra Hamnen, Malmö
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och IVOs önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om Inspektionen för vård och omsorg här!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 oktober 2021
  • Ansök senast: 28 november 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Sway Process

Sway Process

30 december 2024