Administrativt stöd till Saab

Arbetsbeskrivning

Omgående söker vi dig som är intresserad av ett kortare konsultuppdrag som administrativt stöd till Saab. Uppdraget sträcker sig till slutet av februari.

Om företaget

Saab är ett globalt försvars- och säkerhetsföretag verksamt inom flyg-, land- och marinförsvar, civil säkerhet och kommersiell flygteknik. De är 14 700 medarbetare och har verksamhet på alla kontinenter. Tekniskt är de ledande inom många områden och en femtedel av intäkterna går till forskning och utveckling.

Saab är också ett möjligheternas företag. Ett företag som ser mångfald som en tillgång och där du som medarbetare får stort ansvar och goda utvecklingsmöjligheter. Det är också ett företag som respekterar varje människas behov av ett liv utanför arbetet.


Dina arbetsuppgifter

Du kommer att verka som administrativt stöd för konsultutvärdering hos Group Procurement, Saab. Group Procurement arbetar bland annat med upphandling av konsulter och använder sedan 2015 ett ”enkätprogram” (Akka). Linjecheferna använder Akka för att utvärdera konsulter genom att besvara ett tiotal frågor. Din uppgift blir att förbereda, genomföra och sammanställa utvärderingen av 2016-års konsulter utifrån befintliga rutiner. Vid sidan av genomförandet av enkäten kan även administrativt arbete av varierande slag förekomma. Under ditt uppdrag kommer en handledare att finnas tillgänglig.

Din profil

För att trivas i rollen och leva upp till förväntningarna ser vi att du;
• Har erfarenhet av administrativa uppgifter
• Har en god datorvana motsvarande officepaketet samt SharePoint

Som person tror vi att du är noggrann, serviceinriktad och analytisk. En förutsättning för uppdraget är att du intresserad av administrativt arbete.


Ansökningsförfarande

Urvalet sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan på www.industrikomeptens.se redan idag!

Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta ansvariga rekryterare Josefine Kindahl, josefine.kindahl@industrikompetens.se eller Jessica Jacobsson, jessica.jacobsson@industrikompetens.se

Väl mött med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Susanne Dahl
0730- 72 66 37
Linda Strandman

Lotta Weberg Hoff
0767-781502
Linda Strandman
076-778 15 10
Patrik Funke
076-778 15 29
Jessica Jacobsson
013-32 94 02
Patrik Funke
013-32 94 22
Jessica Jacobsson
013-329402
Linda Strandman
0767781510
Tobias Knutson
013-32 94 23

Sammanfattning

Besöksadress

Djurgårdsgatan 56, Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024