Administrativt stöd till Trafikverket

Arbetsbeskrivning

Presentation

Har du erfarenheter av att arbeta inom offentlig verksamhet med infrastrukturprojekt? Då bör du fortsätta läsa annonsen!

Trafikverket söker en administrativ resurs som kommer att fungera som stöd till chefer och medarbetare inom diverse administration. Även inslag av enklare ekonomiska arbetsuppgifter förekommer. Du kommer att arbeta som konsult via Poolia på heltid under ett år med goda möjligheter till förlängning. Tjänsten tillträdes omgående och du kommer att sitta i härliga lokaler i Solna.

Arbetsuppgifter

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innebära:
•Stöd i administrativa frågor, vid planering och genomförande av det dagliga arbetet
• Stöd vid budget – och uppföljningsarbete, sammanställningar, uppföljning av viss statistik och rapporter
•Planering, beredning, bevakning, uppföljning av ärenden och kontrakt
•Stöd vid användande av IT – Hjälpmedel
•Stöd i fakturahanteringen inom ett eller flera kostnadsställen innebärande distribution av fakturor, hjälp för konteringar samt bevakning av att kostandsställets fakturor kontrollattesteras och beslutsattesteras i tid.


Utbildning/erfarenhet

Vi söker dig med fullständig gymnasiebehörighet. Du bör ha 3 års vana från offentlig verksamhet inom infrastrukturprojekt. Dina kunskaper i Office paketet är mycket goda. Som person söker vi dig som är noggrann och slutför arbetsuppgifter med hög kvalité. Du är servicesinnad, prestigelös och trivs i en roll med varierande arbetsuppgifter. Dina kunskaper i svenska är mycket goda i såväl tal som skrift.

Urval och intervjuer sker löpande, välkommen med din ansökan!

Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Företagsbeskrivning

Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 27 maj 2016

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024