OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sophiahemmet Högskola bedriver högkvalitativ utbildning för sjuksköterskor och har totalt ca 1000 studenter i sjuksköterskeprogrammet, specialistutbildning, magisterutbildning, uppdragsutbildning och forskarutbildning. Högskolan är belägen i den vackra Sophiahemsparken vid Valhallavägen i Stockholm, och personalgruppen består av 65 personer. Många spännande utvecklingsprojekt pågår och högskolan har som mål att alltid ligga i framkant inom sitt område. Vi söker nu en: Administratör, 50% Vi söker dig som vill ha ett omväxlande arbete i en akademisk miljö. Arbetet omfattar bl. a att arbeta med kursadministration, sammanställa enkäter, ge service till studenterna och att besvara frågor, registrera i LADOK, lägga in uppgifter i databas, arkivering, boka lokaler samt administrera utskick via post och mail. Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbete och är van att arbeta i Microsoft Office. Du är positiv, flexibel och stresstålig. Du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift, både på svenska och engelska, och vi sätter stort värde på din förmåga att ge god service.
Kontaktpersoner på detta företaget
Liselotte Egeland Förvaltningschef
08-406 28 18
Anna-Karin Falk HR chef
08-406 20 96
Maria Kumlin Haeggström, Laboratoriechef
08-406 29 30
Ann Lunden Fernström Studieadministrativ chef
08-406 28 27
Susanne Georgsson, Prefekt
08-406 28 92
Anna-Karin Falk, HR chef
08-406-20 96
Anders Rüter, Prefekt
08-406 28 56, alt 0727-362770
Anna-Karin Falk, HR chef
08-406 2096