Administratör

Arbetsbeskrivning

Lernia Bemanning AB rekryterar och hyr ut yrkesarbetare och tekniska tjänstemän till industri-, teknik- och logistikföretag.Lernia Bemanning är ett dotterbolag till Lernia AB som erbjuder kompetensförsörjning över hela Sverige.Lernia är kvalitets och miljöcertifierat.Besök gärna www.lernia.se. Beskrivning av tjänsten Till vår kund i Sollentuna söker vi en administratör.Arbetsuppgifterna innefattar allmän adminstration på kontoret, vara ett stöd i säljprocessen, ordermottagning och registrering i affärssystemet, beställning av produkter och kontorsmaterial, kontinuerlig kontakt och uppföljning med kunder m.m. Din bakgrund Du är en social och flexibel person som uppskattar omväxlande arbetsuppgifter och har lätt att samarbeta med andra samtidigt som du är självgående och tar egna initiativ. Du har erfarenhet av liknande arbete, har goda datakunskaper och är van att arbeta med officepaketet.Arbetet innebär mycket kontakt med kunder och medarbetare så det krävs att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift.Rekrytering sker löpande.Tillsättning omgående.

Sammanfattning

Liknande jobb


22 november 2024

Office Assistant

11 november 2024