OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens ledande bemanningsföretag med en total omsättning på ca 170 miljarder SEK.I Sverige är vi rikstäckande med ca 50 kontor spridda från Malmö i söder och Luleå i norr.Vi arbetar som en komplett HR-partner till våra globala kunder inom områdena; Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Capital Solutions.Adecco har lång erfarenhet av att erbjuda våra kunder optimala bamanningslösningar vilket innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag.Adecco i Karlskrona söker en administratör till vår uthyrningsverksamhet! Arbetsuppgifterna består av allmänna administrativa uppgifter.Du bygger själv upp ett kontaktnät med kunder och fungerar även som en servicefunktion med diverse arbetsuppgifter.I jobbet ingår även ekonomiska arbetsuppgifter som att dra ut rapporter mm. Du ska ha relevant arbetslivserfarenhet och det är meriterande om du har arbetat som administratör tidigare.Du bör ha viss ekonomisk utbildning eller erfarenhet.Meriterade om du har arbetat i programvaran SAP. För att klara av rollen tror vi att du är noggrann, strukturerad och arbetar med hög kvalite.Du arbetar lika bra självständigt som i grupp och tar gärna stort eget ansvar.Du är utåtriktad och har lätt för att ta kontakt med människor.Vi ser att du är glad, öppen och en positiv fläkt bland kollegor. Tillsättning sker omgående och intervjuer sker därför löpande.Din ansökan önskar vi få in via Adeccos hemsida www.adecco.se där du registrerar din profil och bifogar CV samt personliga brev.Klicka på knappen "ANSÖK" nedan för att registrera din ansökan.Välkommen med din ansökan!