OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Polismyndigheten i Hallands län söker en administratör- ärendehantering till sekretariatet i Halmstad Vid sekretariatet tjänstgör för närvarande 11 medarbetare.Sekretariatets arbetsuppgifter består i att ge en god och professionell service åt den operativa polisverksamheten vid myndigheten.Vid sekretariatet arbetar vi bland annat med diarieföring, utskrifter av förhör, inläggning av trafikärenden såsom ordningsbot och beslagshantering.Vi söker nu en medarbetare som passar in i vårt arbetslag och vi lägger därför stor vikt vid dina personliga egenskaper. Arbetsuppgifterna: * Redovisning och arkivering av anmälningar och protokoll i K-diariet * Inläggning av analysresultat i datasystemet TVÅNG * Utskrift av förhör från digitala ljudfiler För uppgiften krävs: * Att du har mycket goda datorkunskaper * Att du har goda kunskaper i svenska språket * Att du är noggrann * Att du har god samarbets- och kommunikationsförmåga * Att du är serviceinriktad och har ett trevlig bemötande * Att du har god arbetsförmåga i kombination med förmåga till flexibla lösningar * Att du kan hantera flera situationer samtidigt utan att arbetsresultatet försämras * Att du har en administrativ och organisatorisk förmåga Arbetstider: Heltidstjänst, tillträde snarast, med 6 månaders provtjänstgöring.Arbetstiden är dagtid med flextidstjänstgöring. Lön: Individuell lönesättning tillämpas. Ansökan: Välkommen med din ansökan märkt med diarienummer AA-713-11718/07 tillsammans med CV eller meritförteckning senast den 15 januari 2008 via post eller e-post. Adress: Polismyndigheten i Hallands län, Personalenheten, Box 1031, 301 10 HALMSTAD.