OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Svensk Byggtjänst är bygg- och fastighetssektorns ledande informationsbolag.Vi erbjuder lättillgänglig information som förbättrar kvalitet och lönsamhet inom byggande och förvaltning.Företaget omsätter ca 160 MSEK och har knappt 100 anställda.Vår framgångsrika utveckling fortsätter och vi behöver nu en Kundstödsadministratör Som kundstödsadministratör kommer du att fördela din arbetstid mellan marknads- avdelningen och avdelningen för företagsanpassad information (Bygginfo).Du kommer att vara placerad på Bygginfo där ditt arbete kommer att vara en viktig länk inom avdelningen.Du bokar och administrerar konferenser och avdelningsmöten, du assisterar både chef och arbetskamrater med olika administrativa uppgifter, bl a orderhantering, registervård och kundkontakter. I ditt arbete på marknadsavdelningen är det du som kommer att ta ett stort ansvar för underhåll av kundregistret.Du tar fram urval till kampanjer och aktiviteter, tar ansvar för rapporter och statistik och tar fram verktyg i form av mallar, dokument, formulär och liknade för att underlätta och förenkla hanteringen för dem som jobbar med kundstödssystemet.Du kommer också att vara delaktig i utbildning av alla användare.Vi vill att du har - Minst 3-års praktisk erfarenhet av administrativt arbete - En bred erfarenhet av CRM och andra administrativa system - Minst gymnasiekompetens - Goda kunskaper i Outlook och övriga program i MS-Office paketet - Erfarenhet av Superoffice och Agresso är meriterande Personliga egenskaper?Självklart är det viktigt att du klarar av att jobba i grupp är initiativrik, kreativ och har ett eget driv.Eftersom du har tidigare har jobbat med administration vet du att det är viktigt att vara strukturerad och noggrann, att planera tiden och att hålla tidplaner.Du måste också kunna jobba under stress ibland.Tjänsten är heltid med placering i Stockholm.Vi tillämpar provanställning.Vi kommer att kalla till intervjuer löpande.