OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens ledande bemanningsföretag.Vi arbetar som en komplett HR-partner till våra kunder inom områdena; Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Capital Solutions.Adecco har lång erfarenhet av att erbjuda våra kunder optimala bemanningslösningar inom flera områden.Detta innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.Just nu söker vi dig med ett ruggigt ordningssinne, hög servicenivå och som gillar att lära nytt!Adecco i Halmstad bemannar en lång rad uppdrag inom kontor, administration, HR, försäljning m.m.Just nu har vi fått in ett mycket spännande uppdrag som administratör hos en av våra kunder, en större tillverkande industri.Arbetet innebär att strukturera upp kundens lager, genom att fysiskt flytta produkterna till rätt plats samt genom att göra en korrekt förteckning över produkterna i datorn.Arbetet är mycket fritt och rätt person erbjuds stora möjligheter att själv påverka slutresultatet.På sikt kommer tjänsten även innebära att man får ansvar för att köpa in samt samordna inköpsfunktionen på enheten.Mycket stor vikt läggs vid att du har en naturlig fallenhet och intresse för att "skapa ordning och reda".Du bör också ha ett intresse för att jobba inom industrin, samtidigt som du tycker det är kul med administration.Allmängod datavana, grundläggande kunskaper i engelska samt tillgång till bil är ett krav.I övrigt läggs stor vikt vid din personlighet.Tjänsten är för tillsättning omgående, urval och intervjuer sker löpande.Välkommen med din ansökan.Du söker tjänsten via vår hemsida, www.adecco.se under "Lediga tjänster".Sök antingen lediga tjänster i Laholm eller titel "Administratör".Bifoga ett kort personligt brev där du beskriver dig själv!