OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 60 kontor och 5000 anställda.Global sysselsätter vi runt 700 00 personer varje dag och ger ca tre miljoner människor jobb under ett år.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag. Adeccos lokala kontor i Göteborg City söker nu en administratör till vår hyrningsverksamhet. Arbetsuppgifter De huvudsakliga arbetsuppgifterna kommer att innefatta diverse administration, vilket t ex kan vara: .Enklare bokföring . Fakturering . Orderhantering . Dataregistrering . Säljsupport . Växelarbete . Receptionsarbete . Utskick . Posthantering Erfarenhet Du bör ha god erfarenhet av administration och ett krav är goda kunskaper i Microsoft Office. Personliga egenskaper Arbetet som konsult ställer krav på att du är öppen för förändringar och nya arbetsuppgifter.Du som person är en lättlärd, självständig och initiativrik administratör.För att trivas i rollen som administratör bör du även vara serviceminded, flexibel och prestigelös. Detta erbjuder Adecco dig Adecco strävar efter en frisk och välmående personalstyrka som är stimulerad i sitt arbete.Adecco ger därför kontinuerligt sin personal såväl friskvårdsbidrag som kompetensutveckling.Detta och mycket mer kan Adecco erbjuda dig.Fakta om anställningen Tjänsten omfattar heltid och tillsättning kommer att ske omgående.Då intervjuer kommer att hållas löpande är du välkommen med din ansökan redan idag!Du ansöker om tjänsten genom att registrera ditt CV på www.adecco.se och därigenom skicka in din ansökan.