OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och har 6000 kontor i 70 länder. I Sverige har Adecco 4000 anställda och vi är rikstäckande med över 50 kontor från Luleå i norr till Malmö i söder. Vi arbetar med uthyrning, rekrytering, outsourcing och personalomställning och är en fullsortimentsleverantör inom dessa områden. Adecco är ett auktoriserat medlemsföretag hos Bemanningsföretagen. Vi söker nu för kunds räkning en administrativ support till vår uthyrningsverksamhet. Kunden är en internationell koncern i Eskilstuna. Att arbeta på Adecco innebär att du är anställd av oss men att din arbetsplats är ute hos våra kunder. För att trivas i rollen på Adecco bör du vara lättlärd, ansvarsfull samt visa arbetsglädje och engagemang. För den här tjänsten söker vi dig som tidigare har arbetat med administration och har erfarenhet av att arbeta i flera olika datasystem samtidigt. Datakunskaper är ett krav och du har också goda kunskaper i svenska och engelska, både i skrift och tal. Som person är du noggrann och strukturerad och du har en förmåga att efter rutiner och instruktioner arbeta självgående. Du har också ett tekniskt intresse eftersom du kommer att arbeta med dokumentation av tekniska underlag. Tillsättning omgående och urval samt intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan!