OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Idag finns Randstad i tjugo länder med över 2.500 lokal avdelningar i Europa, Nordamerika och Asien. På Randstad har vi specialiserat oss på att hjälpa företag med kompetent personal inom Administration, Kontor, Ekonomi, Finans, Teknik, IT, Produktion & Lager. Med ca 700 medarbetare i Stockholm, Göteborg, Nyköping, Norrköping och Västerås är vi idag ett av landets ledande bemanningsföretag. Varje dag går runt 325.000 Randstad-medarbetare ut och jobbar hos våra kunder, inom alla tänkbara branscher. Det gör Randstad till ett av de största bemanningsföretagen i världen. Randstad Sverige är medlem i Svenskt Näringsliv och är auktoriserat av Bemanningsföretagen, som ingår i Almega. Vi söker nu en administratör. Du kommer till en början att arbeta som uthyrd konsult från Randstad med möjlighet till fast tjänst på arbetsplatsen för rätt person. Arbetsuppgifter[ Du kommer att arbeta med administrativa uppgifter så som tidsredovisning, registrering utav ordrar samt sammanställa lönerapporter till löneavdelningen. Du ska hålla reda på service och besiktning utav arbetsmaterial. [Du kommer även ha vissa ekonomi uppgifter så som fakturering. Utbildning / Erfarenhet [Du bör ha gymnasium utbildning och erfarenhet av Officepaketet. Du bör ha tidigare erfarenhet utav att arbeta med administrativa uppgifter. Personliga egenskaper [Du är en noggrann person som kan hålla ordning på flera saker samtidigt. Har skinn på näsan då tempot är högt! Vi ser fram emot din ansökan! [
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Maria Osihn
+46 86939431
Kristin Bernström
+46 729889024
Carin Wall
072 988 90 07
Jonna Blom
+46 72 988 90 42
Johanna Stigedahl
+46 72 988 90 49, +46 72 988 90 49
Peter Engström
+46 (0)12-2269035, +46 (0)72 988 90 35
Peter Engström
08-693 94 17
Johan Dahlén
Joakim Pergefors Eriksson
+46 729889051, +46 729889051