OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Administratör till Logistikavdelningen Hjälpmedel SAM är en verksamhetsgren i Regionförbundet Gävleborg.Hjälpmedel SAM ansvarar för att utföra hjälpmedelsservice samt tillhandahålla hjälpmedel på uppdrag av kommunerna och Landstinget.Inom Hjälpmedel SAM finns dels kärnverksamheten - rådgivning, utprovning, anpassning, teknisk service, logistik, dels en utställning med ca 20 hjälpmedelsfirmor, samt en hjälpmedelsbutik. Hjälpmedel SAM söker Administratör för arbete med support till våra kunder som hanterar databaserade kommunikationshjälpmedel.Huvudsakligen innebär arbetet att ha produktkännedom om de artiklar som hanteras inom datakommunikation, att ha vetskap om programvaror och uppgraderingar, licenser till programvaror mm.Arbetet innebär täta kontakter med både kunder och leverantörer.Vi använder oss av orderhanteringssystemet Sesam, och kunskap om detta är önskvärt, eftersom t.ex. artikelupplägg, beställningar, fakturaavstämning ingår i tjänsten vilket administreras i Sesam.Tjänsten kommer att ingå som en del av nuvarande orderkontor på logistikavdelningen.Förutom administratörsarbete för databaserade hjälpmedel, kan i förlängningen även en del av orderkontorets övriga uppgifter komma att ingå i tjänsten. Är du intresserad?
Kontaktpersoner på detta företaget
Chef för konsultteamet Gunnel Winsjansen
026-153514
Anne Stentoft
026-150357
Niclas Cronsell, Avdelningschef
026-65 02 38
Carolin Sundberg, Kompetensstrateg
026-65 02 84
Victoria Hagnehag , HR-specialist
026-53 13 11
Hanna-Karin Linck, Regionråd
026-15 52 51, 070-600 13 93
Eva Alner Liljedahl
010-111 25 85
Karin Tibblin, Vårdenhetschef
070-206 31 88
Hanna Höghielm, Avdelningschef
070-261 22 90
Ulf Persson, Förvaltningschef
070-374 03 60