OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Assistansia AB arbetar med Personlig assistans för funktionshindrade. Det är kundernas önskemål som styr vårt arbete oavsett det gäller valfrihet, ekonomi, juridisk hjälp, närhet, trygghet eller service. Vår målsättning är alltid densamma - Personlig assistans när den är som bäst. Assistansia grundades 2000. Vi är idag Sveriges största privata assistansanordnare med verksamhet över hela landet. Huvudkontoret finns i Örebro. Nu behöver vi en[administratör[med placering[i Örebro. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta att skriva arbetsgivarintyg, arkivering, posthantering och till en viss del telefoni/receptionsarbete. Tjänsten är deltid. Arbetstid från 13:00-17:00 Vi söker dig som: Har gymnasieutbildning och[erfarenhet från administrativ service. Du har god datorvana och behärskar Officepaketet. Du är öppen, samarbetsvillig och flexibel. Service är en självklarhet för dig och du ser förändringar som en utmaning. Slutligen vill vi att du är prestigelös, ödmjuk, tillmötesgående och har en stor portion humor. Vi erbjuder: Ett spännande arbete tillsammans med kunniga och trevliga kollegor i ett tillväxtföretag, som präglas av ett stort engagemang för våra arbetsuppgifter. Då urval sker löpande ser vi gärna din ansökan så snart som möjligt.