Administratör

Arbetsbeskrivning

Maxkompetens är ett student- och akademikerbemanningsföretag med kontor i Halmstad, Stockholm, Växjö, Göteborg, Malmö, Ronneby/Karlskrona och Kalmar.Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och är medlemmar i Almega - Bemanningsföretagen.Maxkompetens är verksamma inom flera olika områden och våra kunder består av såväl små som stora företag.Vi söker nu för kunds räkning en flexibel och stresstålig administratör.Företaget är verksamt inom fastighetsförvaltning.Arbetsuppgifterna kommer bland annat att bestå av kund- och leverantörskontra enligt följande: Hyresavisering Avisering av hyror och avgifter samt meddela och se till att ansvariga lämnar ändringar av kontrakt och hyror enligt aviseringsschema.Hyresinbetalningar Enligt rutinbeskrivning hantera registrering av hyresinbetalningar, påminnelse- och kravhantering samt bevakning och uppdatering av avhysningsärenden hos Kronofogdemyndigheten.Autogiro Uppläggning av och registrering av autogiro samt ansvar för tillhörande information till hyresgäster.Dessutom tillkommer diverse förekommande arbete i reception såsom passning av telefonväxel och att visa kunder tillrätta.Krav på person Vi söker dig som är en flexibel och stresstålig person.Du får gärna ha en utbildning inom ekonomi och/ eller förvaltning.Dessutom bör du ha goda kunskaper i Office-paketet.Erfarenhet av branschen ses som meriterande.Det är viktigt att du som person är mycket serviceinriktad, drivkraftig, utåtriktad och har lätt för att arbeta i grupp såväl som enskilt.Vidare är du flexibel och tycker det är intressant och roligt att ha kontakt med människor i arbetet.För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter.Plats: Halmstad Då vi jobbar med löpande rekryteringar ser vi gärna din ansökan redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens Halmstad
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 8 april 2008
  • Ansök senast: 30 april 2008

Liknande jobb