Administratör

Arbetsbeskrivning

Academic Work är Nordens största bemannings- och rekryteringsföretag för studenter och unga akademiker. Vi erbjuder extrajobb, heltidsjobb och rekryteringar inom de flesta områden och branscher. Vår mission är att skapa möjlighet för studenter att få arbetslivserfarenhet vid sidan av sina studier samt hjälpa dem till ett fast jobb. Varje månad har vi ca 5 000 konsulter ute på olika uppdrag. Internt på våra kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro och Linköping jobbar cirka 200 heltidsanställda. Academic Work söker för kunds räkning en administratör på deltid, med möjlighet att arbeta mer. För rätt person finns stor chans till överrekrytering. Kunden arbetar med utveckling och försäljning av applikationer. De har kunder över hela världen, men kontoret i Sverige arbetar mest mot Europa. Detta är ett jobb med stora utvecklingsmöjligheter och stor potential. Arbetsuppgifter: Som administratör kommer du att: . Uppdatera kundens egna CRM-system. . Boka event, såsom lokaler och övrigt, både i Sverige och övriga Europa. . Skicka inbjudningar till olika event och förfrågningsmail till befintliga kunder. . Avlasta kunden administrativt. Vi söker dig som . Läser på Chalmers, Handels eller IHM. . Talar flytande engelska. . Mycket goda kunskaper i Office-paketet. . Har ett intresse för IT. Vi ser gärna att du har kunskaper i tyska. Det är meriterande med webberfarenheter och andra IT-kunskaper. Det är mycket viktigt att du är självgående då arbetet till största del kommer att utföras på egen hand. Du måste vara van vid att ta egna initiativ och har en vilja att hela tiden lära dig och utvecklas. Du är ansvarsfull, social och plikttrogen. Kommunikation via tal och skrift är inga problem för dig. Du är engagerad och relationsbyggande i allt du gör.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Camilla Bäckelin
08-56 24 4867
Konsultchef Emelie Johansson

Head of Talent Acquisition Emelie Johansson
031-339 73 21
Konsultchef Louise Grammatikas
031-3523382 0701617310
Consultant Manager Per Nordin
0722459288
Consultant Manager Per Nordin
070- 522 37 91
Konsultchef Catrin Wiberg
0313523372 0701619545
Consultant Manager Maria Sehlstedt
090-200 62 75
Consultant Manager Maria Sehlstedt
090-2006275
Head of Talent Acquisition Emelie Johansson

Sammanfattning

Besöksadress

Renmarktstorget 10
UMEÅ

Postadress

Renmarkstorget 10
Umeå, 90326

Liknande jobb


22 november 2024

20 november 2024

Interim MarCom Project Manager

Interim MarCom Project Manager

19 november 2024