Administratör

Arbetsbeskrivning

Vi söker administratör / administrativ assistent till äldre- och handikapp-omsorgen område Rydaholm/Bor med placering vid områdeskontoret i Rydaholm.

Arbetsuppgifterna innefattar att tillsammans med berörda chefer och administratörer skapa och utveckla självplanerande arbetslag, utveckla och förankra en effektiv administration, stödja och handleda arbetslagens personal i deras administrativa uppgifter samt att självständigt hantera områdeskontorets administration.

Kompetens och erfarenhet:
Administrativ utbildning, gärna med ekonomisk inriktning, på högskolenivå eller motsvarande samt erfarenhet av självständigt administrativt arbete. Förmåga att strukturera komplexa processer samt god kommunikations- och samarbetsförmåga samt lyhördhet för organisationens behov är nödvändigt.

På omsorgsförvaltningen är vi fler än 1000 anställda som arbetar med att ge stöd, hjälp och service till våra medmänniskor. I vårt arbete krävs inte bara yrkeskompetens utan också empati och stort personligt engagemang. I gengäld är vår strävan att ge möjlighet till personlig utveckling både inom och utom arbetet. Vårt arbete är ett framtidsarbete. Det kan också bli Ditt framtidsarbete.

www.varnamo.se/aktivfritid/

www.varnamo.se/gottomplats/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Värnamo Kommun
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 22 februari 2008
  • Ansök senast: 10 mars 2008

Postadress

Personalavdelningen
VÄRNAMO, 33183

Liknande jobb


26 november 2024

20 november 2024

Planerare till Hemtjänsten

Planerare till Hemtjänsten

6 november 2024