OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker administratör / administrativ assistent till äldre- och handikapp-omsorgen område Rydaholm/Bor med placering vid områdeskontoret i Rydaholm.
Arbetsuppgifterna innefattar att tillsammans med berörda chefer och administratörer skapa och utveckla självplanerande arbetslag, utveckla och förankra en effektiv administration, stödja och handleda arbetslagens personal i deras administrativa uppgifter samt att självständigt hantera områdeskontorets administration.
Kompetens och erfarenhet:
Administrativ utbildning, gärna med ekonomisk inriktning, på högskolenivå eller motsvarande samt erfarenhet av självständigt administrativt arbete. Förmåga att strukturera komplexa processer samt god kommunikations- och samarbetsförmåga samt lyhördhet för organisationens behov är nödvändigt.
På omsorgsförvaltningen är vi fler än 1000 anställda som arbetar med att ge stöd, hjälp och service till våra medmänniskor. I vårt arbete krävs inte bara yrkeskompetens utan också empati och stort personligt engagemang. I gengäld är vår strävan att ge möjlighet till personlig utveckling både inom och utom arbetet. Vårt arbete är ett framtidsarbete. Det kan också bli Ditt framtidsarbete.
www.varnamo.se/aktivfritid/
www.varnamo.se/gottomplats/