Administratör

Arbetsbeskrivning

Lernia Bemanning AB rekryterar och hyr ut personal till industri-, teknik- och logistikföretag. Lernia Bemanning är ett dotterbolag till Lernia AB som erbjuder tjänster inom kompetensförsörjning över hela Sverige. Lernia Bemanning är ett auktoriserat bemanningsföretag och kvalitets- och miljöcertifierat. Besök gärna www.lernia.se Hallabro Rostfria AB är ett trevligt, framgångsrikt och utvecklande företag, med god lönsamhet. Ett företag med en tillväxt på 70% förra året och ser ett behov av nyrekrytering. Tjänsten som administratör är på 50% och du kommer att sköta det administrativa arbetet på hela anläggningen. Du kommer att arbeta med löpande bokföring i SPCS, fakturering, bokslutsrapporter, momsinbetalningar och löneutbetalningar. Företaget kommer att gå över till ett nytt bokföringssystem där man är med och påverka och lägger upp allt som rör kunden från början. Stora möjligheter att organisera och strukturera upp sitt arbete i framtiden. Telefon och posthantering ingår också i arbetsuppgifterna. Din Bakgrund Tidigare erfarenhet av bokföringsprogrammet SPCS. Goda kunskaper i fakturering och lönehantering, samt erfarenhet att arbeta i officepaketet. Du ska vara driven och klara av att organisera upp ditt arbete för att nå resultat. Noggrann och initativtagande är ord som vi tror kännetecknar dig. Du bör vara införstådd med vad det innebär att arbeta på ett mindre kontor. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Viss tid med chans till tillsvidareanställning hos kund. Intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan.

Sammanfattning

Liknande jobb


27 december 2024

27 december 2024

23 december 2024