Administratör

Arbetsbeskrivning

Lernia Bemanning söker för kunds räkning en administratör med erfarenhet från administrativt arbete.Tjänsten är i Västerås och du kommer att arbeta i kundens lokaler.Som administratör kommer Du att arbeta med i huvudsak löner och fakturering, tjänsten innehåller även en hel del andra arbetsuppgifter som att göra beställningar, sköta växel, post och leveranser samt allmänt se till att kontoret rullar. För att trivas i rollen bör Du tycka om att arbeta i högt tempo, du skall kunna hoppa från det ena till det andra utan att bli stressad, du skall även tycka om att arbeta med människor.Till detta söker vi dig som har några års arbetslivserfarenhet av administration.Du som söker skall vara flexibel, stresstålig och ordningssam.Du skall ha god social kompetens .Vi förutsätter att Du har god samarbetsförmåga.Datavana är ett måste och du skall kunna hantera Word och Excel.

Sammanfattning

Liknande jobb


Commercial Coordinator

Commercial Coordinator

20 september 2024

20 september 2024