Administratör

Arbetsbeskrivning

Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag. Nu söker Adecco en Administratör för uppdrag hos kund inom telecom branschen i Borås. Arbetsuppgifter Du kommer i ditt arbete ha ansvar för att boka resor, skriva protokoll, uppdateringar av intranet samt göra material beställningar.Du kommer även arrangera konferenser och möten. Erfarenhet Vi ser att du har utbildning eller arbetslivserfarenhet från administration.Du skall ha goda kunskaper i officepaketet samt att det är meriterande om du har kunskaper i uppdatering av intranet.Då koncernspråket är engelska skall du behärska språket väl i både tal och skrift. Personliga egenskaper För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande.Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service.Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig. Fakta om anställningen Anställningen är en visstid med möjlighet till övertag hos kund, som anställd har du rätt till friskvårdsbidrag.Din anställning på Adecco omfattas av gällande kollektivavtal med Unionen.Ansök Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Välkommen att söka!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco, Borås
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 12 november 2008
  • Ansök senast: 15 november 2008

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024