OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobbeskrivning:
Arbete i kundservice-team som ansvarar för utredning, registrering och administration av kundbeställningar. Här hanteras även prisförfrågningar, licenser, returer samt allmänna kundförfrågningar.
Uppgifter
I den här rollen blir du en del av avdelningen Channel Management som har ansvar för produktförsäljning av styr-, PLC- och DCS-system till slutkunder på svenska marknaden via Partners och andra systemintegratörer. Du får en central roll i teamet som ansvarar för utredning, registrering och administration av kundbeställningar. Här hanteras även prisförfrågningar, licenser, returer samt allmänna kundförfrågningar.
Du kan se fram emot ett stort eget ansvar, men också nära samarbete med kolleger i teamet, våra försäljningsingenjörer och våra leverantörer samt givetvis våra kunder.
Krav
Du har utbildning på lägst gymnasienivå, gärna högre utbildning inom t.ex. logistik eller administration. Kännedom och erfarenhet av CRM-system och SAP är meriterande. Oavsett bakgrund behöver du behärska engelska och svenska, i både tal och skrift.
- SAP Knowledge
- Fast Learners
- Good at multitasking
- Swedish / Danish / Norwegian & English