OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som administratör kommer du i huvudsak arbeta med att ha hand om kontorets vardagliga sysslor och supporta personalen på bästa sätt. Vidare kommer du ha daglig kontakt med både intern och extern personal.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
* inkommande och utgående samtal och mail
* skicka och ta emot kurirpaket
* kontera fakturor
* arbeta med arkivering av avtal, inskanning av material samt kopiering
* organisera olika interna aktiviteter, allt från möten till företagsarrangemang
Din profil
Har arbetat på kontor med administration tidigare samt arbetat i någon form av serviceyrke. Du är flytande i svenska, både i tal och skrift. Det är meriterande om du har arbetat som kontorsassistent, kundtjänst eller receptionist tidigare.
Som person är du positiv och utåtriktad. Du har skinn på näsan och ser till att saker blir gjorda. Då du stundvis kommer att ha mycket att göra är det viktigt att du är duktig på att strukturera ditt arbete. Du är serviceinriktad och tycker om att hjälpa kunder och kollegor.
Vi kan erbjuda
Som konsult hos Centric blir vi din arbetsgivare och du får tillgång till uppdrag hos våra kunder. Många uppdrag som går genom oss leder ofta till möjligheten att bli anställd direkt hos vårt kundföretag. Du får en personlig konsultchef.
Vi med många tycker att vi är Sveriges skönaste bemanningsföretag och vi arbetar aktivt med att utveckla såväl vår interna gemenskap som våra externa nätverk. Därför genomför vi regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former.
Har du några frågor kring tjänsten? Kontakta Caroline Nilsson på tfn: 0734-159365.
För att söka tjänsten, gå in på http://www.centric.eu/SE/Default/IT--Finance/Lediga-tjaenster?jobId=3695
Vi har tyvärr inte möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via vanlig post eller e-post.
Centric Professionals är ett bemanningsföretag med över 230 konsulter anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö. I Europa har Centric mer än 5000 anställda. Vi specialiserar oss på bemanning, rekrytering och förmedling av tjänster inom IT, ekonomi och administration.
Som konsult hos oss har du möjlighet att ständigt bygga vidare på din karriär; plugga till certifikat som är giltiga över hela världen, skaffa dig erfarenheter genom intressanta kunduppdrag och arbeta med utmanande projekt. Vi är självklart ett auktoriserat bemanningsföretag och följer givetvis gällande kollektivavtal tecknat mellan Almega bemanningsföretagen och Unionen.
OBS! Du vet väl att du kostnadsfritt kan ladda ner tusentals e-böcker när du registrerat dig som sökande på vår hemsida. Där finns böcker inom allt från t ex IT, ekonomi, personlig utveckling, karriärstips till hur man skriver ett bra CV.
Centric - connect.engage.succeed.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sanna Dorielle
073-3571793
Konsultchef Åsa Åkerlind
0733571792
Konsultchef Sara Johansen
0735159356
Sanna Dorielle
073-3571793
Mikael Wikström
0733-571798
Konsultchef Linda Hansen Gjerling
0734-159369
Konsultchef Sara Dahlström
0768-696495
Konsultchef Carmen Stockman
0734159358
Cecilia Beckman
0734159355
Konsultchef Alexander Adolfson
0721775229