OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker Administratör till vår uthyrningsverksamhet.Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, entreprenad och karriärutveckling.Adecco är auktoriserat.Arbetsuppgifter: - Enklare ekonomiuppgifter - Administrativt arbete - Posthantering - Beställningar och inköp Vem söker vi?Vi söker Dig som har lägst gymnasial utbildning samt har erfarenhet av kontorsadministration.Du kan Excel och övriga officepaketet.Det är viktigt att du uppskattar omväxlande arbetsmiljöer, samt att du snabbt sätter dig in i nya situationer och uppfattar helheter.Viljan att ge våra kunder en god service är en självklarhet.Intresserad?Du är välkommen med din ansökan, gärna så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida www.adecco.se där du registrerar ditt CV.