OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Upptech Upptech är ett av Sveriges 15 science centers och är en verksamhet inom Jönköpings kommun (huvudman), Högskolan i Jönköping och Näringslivet i Jönköpings län. Upptech är ett kreativt centrum för experiment och lärande som riktar sig till alla åldrar, ett komplement till skolan samt en mötesplats för tekniksamarbete mellan olika aktörer. Arbetsuppgifterna består i ta emot bokningar och administrera bokningar, kontering, fakturering, ekonomi- och personaladministration, sammanställa statistik, inköp, resebokningar, protokollskrivning, kassahantering, att besvara samtal och mail, samt övrig administration som förekommer på ett mindre kontor. Tjänsten kräver stor självständighet. Därför är det viktigt att du är självgående och strukturerad, men också en god lagkamrat. Som person måste du vara noggrann, serviceinriktad och flexibel. Vi söker dig som har ekonomiskutbildning och tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter och därför bör du ha mycket god datavana i MS Office, främst i Excel. Erfarenhet av dataprogrammen Inköp o Faktura, QlikView, HR-plus, Procapita och Fronter är meriterande. Tjänsten kan komma att tas i anspråk av inlasad/övertalig personal.