OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu efter en administratör!Adecco är världens ledande bemanningsföretag med en total omsättning på ca 170 miljarder SEK.I Sverige är vi rikstäckande med ca 50 kontor spridda från Malmö i söder till Luleå i norr.Vi arbetar som en komplett HR-partner till våra globala kunder inom områdena; Staffing Services, Recruitment, Outsourcing och Human Capital Solutions.Adecco har lång erfarenhet av att erbjuda våra kunder optimala bamanningslösningar vilket innebär att vi kan erbjuda våra anställda intressanta uppdrag på attraktiva företag.Vår kund i Karlskrona söker en administratör.Uppdraget är ett heltidsvikariat på ca 8 månader med start troligtvis i vecka 26.Arbetsuppgifter Som administratör kommer du att ha hand om utlämning av passerkort och accessbrickor, utlåning av bilar samt bokning av konferensrum.Du har även hand om beställning av material och mat/ fika.Du är också behjälplig vid budgetering och fakturering och kommer att vara ansiktet utåt då du tar emot besökare och leverantörer. Erfarenhet Du har erfarenhet av service och är van vid att arbeta självständigt.Du ska ha grundläggande administrativa kunskaper samt datavana.Personliga egenskaper Som person är du utåtriktad och serviceminded.Du är organiserad och strukturerad i ditt arbete.Detta erbjuder Adecco dig Som konsult för Adecco får du chansen att stärka ditt nätverk och bredda dina erfarenheter.Utifrån din kompetens ger Adecco dig möjlighet till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Ansökan Då urval sker löpande önskar vi få din ansökan så fort som möjligt.Skicka din ansökan via Adeccos hemsida, www.adecco.se, där du registrerar din profil och bifogar CV samt personligt brev.Välkommen med din ansökan!Ansökan Vi tar inte emot ansökan via e-post.