Administratör

Arbetsbeskrivning

Vi söker efter en person som kan hjälpa vår kund med administrativa uppgifter på kontoret på Sveavägen i Stockholm.

Personen skall vara ansiktet utåt och på ett professionellt sätt bemöta kunder via telefonsamtal och mail samt kunna rycka ut till simanläggningar om de skulle behövas hjälp i receptionen eller som värd. Du bör vara flexibel och ansvarstagande samt kunna jobba effektivt under stressiga förhållanden.
Viktigt är att du skall vara noggrann och strukturerad men samtidigt ska du bibehålla ett lugn och ett glatt humör.
Erfarenhet eller intresse av simning är ett plus.

Tjänsten är på heltid med start omgående, fungerar även start i aug-sept.
Kommer vara anställd och uthyrd som konsult av People Partner med goda möjligheter att bli anställd av kund.

Arbetstider: Heltid mån-fre mellan ca.08:00-17:00. I arbetsuppgifterna ingår arbete var 4:e helg mot ledigt i 2 dagar veckan därpå.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Ryfors

Carl-Johan Hagen

Personal koordinator Björn Lundqvist
08-665 07 01 0739163123
Personal koordinator Björn Lundqvist
0739163123
Malin Ryfors
086650701
Personal koordinator Victoria Gedda
086650701 0739163123
Personal koordinator Sophie Lindbergh
0735-650329
Personal koordinator Jennie Emanuelsson
+46760 52 42 04
Projektledare Amanda Rönnberg

Sammanfattning

Besöksadress

Alströmergatan 20
Stockholm

Postadress

Box 22105
Stockholm, 10422

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024