OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Administratör
Finspångs Stadsnät Finet AB är ett helägt kommunalt bolag beläget i Finspång.Vi har två affärsområden: Affärsområde Stadsnät som äger det öppna stadsnätet för leverans av tjänster som Internet, TV, IP-telefoni m m och Affärsområde IT-Service som tillhandahåller tjänster som IT-arbetsplatser, IP-telefoni, systemdrift m m inom Finspångs Kommunkoncern.
Vi söker nu en ny administratör till vår verksamhet.Tjänsten innebär övergripande administrativt ansvar för kommunkoncernens telefoni med arbetsuppgifter som faktureringsunderlag, beställningar samt kontakter med kunder och leverantörer.Du kommer även att fungera som samordnare för vår administrativa avdelning som består av 4 anställda.Vidare ingår i tjänsten ansvar för avtalshantering, arkiv, personalregister, att vara en del i vår Felanmälan samt övriga förekommande administrativa arbetsuppgifter.
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med administrativa uppgifter och som har grundläggande ekonomiska kunskaper.Vi ser också gärna att du har erfarenhet av receptionsarbete samt arbete från kundsupport eller liknande.Då Finspångs Kommun är en stor samarbetspart så är det meriterande att du har kunskap om kommunal verksamhet.Vi tänker oss att du är en person som är van att hålla flera bollar i luften samtidigt, är utåtriktad och positiv.Du får gärna ha ett tekniskt intresse men det är inget krav för tjänsten.
Lämplig utbildning är gymnasieekonom, administrativ utbildning eller motsvarande praktiska kunskaper.
Vi vill ha er ansökan senast 31 mars.
Märk er ansökan med "Administratör".Mer information om Finspångs Stadsnät Finet AB finns på www.finet.se.