OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker administratör/administrativ assistent till äldre- och handikappomsorgens områdeskontor i Rydaholm.
Arbetsuppgifterna innefattar att självständigt hantera områdeskontorets administration samt att tillsammans med berörda chefer och administratörer utveckla självplanerande arbetslag, utveckla och förankra en effektiv administration avseende främst ekonomi, personal och arbetstid och att stödja och handleda arbetslagens personal i deras administrativa uppgifter.
Kompetens och erfarenhet:
Administrativ utbildning på högskolenivå med ekonomisk och gärna personaladministrativ inriktning samt erfarenhet av självständigt administrativt arbete. Förmåga att strukturera komplexa processer samt god kommunikations- och samarbetsförmåga samt lyhördhet för organisationens behov är nödvändigt.
På omsorgsförvaltningen är vi fler än 1000 anställda som arbetar med att ge stöd, hjälp och service till våra medmänniskor. I vårt arbete krävs inte bara yrkeskompetens utan också empati och stort personligt engagemang. I gengäld är vår strävan att ge möjlighet till personlig utveckling både inom och utom arbetet. Vårt arbete är ett framtidsarbete. Det kan också bli Ditt framtidsarbete.
www.varnamo.se/aktivfritid/
www.varnamo.se/gottomplats/