OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kornboden är ett av Sveriges största bemannings- och rekryteringsföretag. Verksamheten startade i Östersund 1998 och har sedan dess vuxit kraftigt. I dag är Kornboden Jämtlands genom tiderna största tjänsteföretag. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och finns idag på ett flertal orter i landet. Vi söker för kunds räkning en administratör av dokument ingående i verksamhetsledningssystem. Exempel på arbetsuppgifter kan vara att registrera och publicera dokument i LiveLink. Du kommer även arbeta med att distribuera och arkivera dokument inom verksamheten. Kundens dokumenthantering sköts på flera olika orter vilket kan innebära resor. Du som söker bör ha goda kunskaper i LiveLink och Frontpage. Du bör också ha goda kunskaper i Word, PowerPoint och bildhantering. Som person är du noggrann och har en god kommunikationsförmåga. Du bör trivas med att arbeta både enskilt och i team. Goda kunskaper i svenska och engelska är nödvändigt för att klara av tjänsten.