OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som hyr ut och rekryterar personal inom områdena industri, lager, bygg, el, städ, butik och kontor.Uniflex är noterat på Stockholmsbörsen och finns idag på 37 orter i Sverige samt i Manchester, Storbritannien.Uniflex är medlem i Almega - Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen.Uniflex är kvalitets- samt miljöcertifierat.För heltidsuppdrag hos kund med verksamhet inom el och telefoni söker vi nu en administratör med placering i Linköping. De huvudsakliga arbetsuppgifterna består av: * Leverantörsbyten telefoni * Support mot kundfront, säljfront och säljsupport * Hantera ärenden via mail * Medverka vid utveckling av koncernens affärssystem och applikationer * Utföra gemensamma administrativa uppgifter Du som söker har gymnasiekompetens, är mycket van PC-användare och behärskar Microsoft Excel väl.Du har erfarenhet av administrativt arbete och gärna god kännedom om telefonimarknaden. Som person är du självgående, initiativrik, ansvarsfull, serviceinriktad och trivs även med att arbeta i grupp. Uppdraget beräknas pågå i sex månader med möjligheter till förlängning efter det.