Administratör

Arbetsbeskrivning

Vi söker, under förutsättning av erforderliga beslut, administratör / administrativ assistent till område hemtjänst inom omsorgsförvaltningens äldre- och handikappomsorg,.

Arbetsuppgifterna innefattar att tillsammans med berörda chefer och administratörer utveckla självplanerande arbetslag, utveckla och förankra en effektiv administration avseende främst ekonomi, personal och arbetstid, stödja och handleda arbetslagens personal i deras administrativa uppgifter samt att självständigt hantera områdeskontorets administration.

Kompetens och erfarenhet:
Administrativ utbildning, med personaladministrativ och ekonomisk inriktning, på högskolenivå samt erfarenhet av självständigt administrativt arbete. Förmåga att strukturera komplexa processer samt god kommunikations- och samarbetsförmåga samt lyhördhet för organisationens behov är nödvändigt.

På omsorgsförvaltningen är vi fler än 1000 anställda som arbetar med att ge stöd, hjälp och service till våra medmänniskor. I vårt arbete krävs inte bara yrkeskompetens utan också empati och stort personligt engagemang. I gengäld är vår strävan att ge möjlighet till personlig utveckling både inom och utom arbetet. Vårt arbete är ett framtidsarbete. Det kan också bli Ditt framtidsarbete.

www.varnamo.se/aktivfritid/

www.varnamo.se/gottomplats/

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Värnamo Kommun
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 3 februari 2010
  • Ansök senast: 18 februari 2010

Postadress

Personalavdelningen
VÄRNAMO, 33183

Liknande jobb


Bemanningsplanerare

Bemanningsplanerare

26 november 2024

Administratör till Barn- och ungdomskontoret

Administratör till Barn- och ungdomskontoret

25 november 2024

HR-administratör

HR-administratör

25 november 2024