OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker, under förutsättning av erforderliga beslut, administratör till omsorgsförvaltningens biståndsenhet.
Arbetsuppgifterna innefattar huvudansvar för omsorgsförvaltningens avgiftshandläggning, delat systemansvar för omsorgsförvaltningens verksamhetssystem samt annan administrativ handläggning.
Kompetens och erfarenhet:
Administrativ utbildning på högskolenivå, gärna med ekonomi- och IT-administrativ inriktning samt erfarenhet av självständigt administrativt arbete. Kunskap om social lagstiftning och erfarenhet från äldre- och handikappomsorg är meriterande. Förmåga att strukturera komplexa processer, god kommunika-tions- och samarbetsförmåga samt lyhördhet för organisationens behov är nöd-vändigt.
På omsorgsförvaltningen är vi fler än 1000 anställda som arbetar med att ge stöd, hjälp och service till våra medmänniskor. I vårt arbete krävs inte bara yrkeskompetens utan också empati och stort personligt engagemang. I gengäld är vår strävan att ge möjlighet till personlig utveckling både inom och utom arbetet. Vårt arbete är ett framtidsarbete. Det kan också bli Ditt framtidsarbete.
www.varnamo.se/aktivfritid/
www.varnamo.se/gottomplats/