OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu dig som är en riktigt driven person och som gillar att ha blandade arbetsuppgifter på kontor! Om kunden: Vår kund är ett stort, svenskt företag som jobbar med teknik. Arbetsuppgifter och omfattning: Din roll kommer att handla om att serva ett 40-tal personer med olika saker på kontoret. Exempel på arbetsuppgifter: Lokalfrågor Posthantering Kvittera paket som anländer Besöksmottagning Administrera parkeringstillstånd, administration kring förmånsbeskattning för tjänstebilar Kontorsmaterial Uppdatera maillistor m.m. Passerkort, Nycklar och taggar, fördela spärra m.m. Bokning av konferenslokaler Faktura hantering (till viss del, oklarheter m.m.) Bokning av konferens/lokaler m.m. Skallkrav: Du är en riktig "doer"! Du är glad och trevlig och har en hög energinivå och är bra på att jobba i grupp där du är "spindeln i nätet". Du har möjlighet att jobba 50% Arbetstider och anställningsform: Flexibelt upplägg under kontorstid. Ungefär 50% Du kommer att vara anställd av Framtiden och jobba som uthyrd konsult hos ett av våra spännande kundföretag. Kommun: Göteborgs Stad Tillträde: 6 april. Vi behandlar ansökningar löpande. Välkommen med din ansökan! Ansökan senast: 2010-03-29 Låter detta som ett jobb för dig? Eller känner du någon som är lämplig? Kontaktperson:Charlotte Hedenborn, personalansvarig.