OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Autismcenter för barn och ungdom Autismcentret arbetar med råd, stöd och behandling till barn och ungdomar 7-17 år som har diagnoserna autism och utvecklingsstörning.På centret arbetar 22 behandlare (arbetsterapeut, kurator, logoped, psykolog, specialpedagog) samt chef och två administratörer.Vi har hela Stockholms län som upptagningsområde.Vårt kontor ligger i ett sekelskifteshus på Kungsholmen i närheten av Fridhemsplan. Nu söker vi en administratör som tillsammans med en kollega ansvarar för sedvanliga kontorsuppgifter såsom personalrapportering, journalhantering, post och fakturering, telefonservice, kontakt med besökande med mera.Du kommer att assistera och ge service till våra besökare, personal och samarbetspartners.Arbetet ställer stora krav på flexibilitet, samarbetsförmåga samt kapacitet att hålla många bollar i luften.Dina arbetsuppgifter under dagen kommer att variera mellan att arbeta i avancerade system till att vara alltiallo.Arbetstiden är 39.5 tim/vecka.Vi tillämpar flextid samt friskvård en timma per vecka, samt ekonomiskt bidrag för friskvårdsaktivitet. Vi vill att du som söker är serviceinriktad och har goda kunskaper i Windows XP.Vi förutsätter att du har lätt för att samarbeta och att du har goda kunskaper i svenska språket.Erfarenheter av Habilitering, journalsystemet TakeCare, personalrapporteringssystemet Heroma, faktureringsprogrammet Raindance, ekonomiprogrammet Ekopro är meriterande.Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.Ordningssinne, tycka om att ge service och tycka om att arbeta med människor är självklart för dig.