OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kontor, restaurang och butik. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i hela Sverige samt i Oslo, Norge och Manchester, Storbritannien. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO och Unionen. Uniflex är kvalitets- och miljöcertifierat. För uppdrag hos kund med verksamhet inom el och telefoni söker vi nu en administratör med placering i Linköping. De huvudsakliga arbetsuppgifterna består av: - Leverantörsbyten el - Support mot kundfront, säljfront och säljsupport - Hantera ärenden via mail - Medverka vid utveckling av koncernens affärssystem och applikationer - Utföra gemensamma administrativa uppgifter Du som söker har gymnasiekompetens och är mycket van PC-användare som behärskar Office-paketet väl. Du har erfarenhet av administrativt arbete och gärna god kännedom om elmarknaden. Som person är du självgående, initiativrik, ansvarsfull, serviceinriktad och trivs även med att arbeta i grupp. Uppdraget är på heltid och beräknas pågå i sex månader med möjligheter till förlängning efter det. Tillsättning av uppdraget sker i slutet av oktober, urval och intervjuer sker löpande så skicka din ansökan redan idag.