OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nackademin yrkeshögskola startades 1994 som en del i Nacka kommuns satsning på vuxenutbildning. Idag har vi en verksamhet som omfattar ca 900 vuxenstuderande fördelade på 16 olika ett- och tvååriga utbildningsprogram. Samtliga utbildningar är inriktade mot och utarbetade i samarbete med näringslivet och praktik på företag ingår som en naturlig och viktig del i utbildningarna. Förra året sökte ca 3000 personer till våra utbildningar som behandlas av vår antagningspersonal. Vi söker nu en till två personer som vill hjälpa till på vår antagning våren och sommaren 2010. Arbetsuppgifterna är framförallt: -räkna betyg -registrera sökande -svara på e-post -svara i telefon -assistera vid upprop -eventuellt receptionsarbete Egenskaper som behövs är noggrannhet och effektivitet. Du bör kunna Microsoft Word och Microsoft Excel. Tjänsten är en timanställning och aktuell från och med februari till och med september ca 4-20 timmar i veckan under februari, mars och halva april för att öka upp till 40 timmar i veckan under slutet av april till och med augusti.
Kontaktpersoner på detta företaget
Projektledare Ellinor Olsson
070-912 98 50
084666000
Vice VD Anders Haesert
076-105 45 82
084666000
Projektledare Ellinor Olsson
0709129850
084666000
Studentrekryteringsansvarig Emma Lindgren
0721 94 50 96
084666000
Tf. biträdande rektor Kristin Wikström
084666000
Administratör Engla Fröberg
Program Manager Marie Bergström
Program Manager Magdalena Larsson
073-682 34 51
073-682 34 51
Program Manager/Utbildningsledare Peter Brasch
0736-82 34 53
Program Manager Magdalena Larsson
073-682 34 51
073-682 34 51