OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Administratör
vid BMC intendenturen.100% med tillträde snarast, t o m 30 juni 2012 med möjlighet till förlängning.
Intendenturen har ca 30 anställda som har som uppdrag att ge service åt de dryga 15-tal institutioner/motsvarande som verkar vid BMC.
Arbetsuppgifter:
Tjänsten innebär huvudsakligen bokning av intendenturområdets lokaler via universitetets bokningssystem TimeEdit, vilket innebär terminsvis schemaläggning av all undervisning vid BMC samt löpande ny- och ombokningar.I arbetsuppgifterna ingår även reguljärt receptionsarbete innefattande service till anställda, studenter och besökare samt att bistå med teknisk support i föreläsningssalar.
Arbetet innebär även att i samråd med övrig receptionspersonal ansvara för och sköta uppföljning, utveckling och dokumentation av rutiner i receptionen.
Ytterligare arbetsuppgifter kan tillkomma, t ex att bistå vid ekonomiadministration.
Kvalifikationskrav:
Mycket goda datorkunskaper och förmåga att snabbt sätta sig in i nya system.
Vilja och kunskap att ge god service.
Flexibilitet, noggrannhet och stresstålighet.
Förmåga att prioritera, lösa problem och ta initiativ.
God förmåga att kommunicera på svenska och engelska.
Vissa arbetsuppgifter delas mellan flera personer och vilket ställer stora krav på god samarbetsförmåga.Därför kommer stor vikt att läggas på personliga egenskaper.
Grundläggande kunskaper i ekonomiadministration.
Önskvärt och/eller meriterande i övrigt:
Väl vitsordad erfarenhet av universitetets utbildningsadministration.
Kännedom om BMC:s verksamheter och organisation.
Kännedom om universitetets bokningssystem.
Grundläggande ekonomiutbildning.
Kontaktpersoner på detta företaget
Anders Grundström, Saco-rådet
018-471 5380
Carin Söderhäll, TCO/ST
018-471 1997
Stefan Djurström, Seko
018-471 3315
Annette Weyde, OFR/ST
018-471 00 00 (vxl)
Halina Hohethal
018-471 00 00 (vxl)
Kajsa Angerdal Skoglund
Martin Wahlén, bitr kanslichef
+46 18 4711881
Stellan Sandler, vicerektor
+46 18 4714430