OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Administratör; Adecco Sweden AB, Västerås Adecco är världens största aktör inom bemanning och rekrytering med över 6 000 kontor i 71 länder.I Sverige har Adecco över 50 kontor spridda från Haparanda i norr till Malmö i söder.Adecco arbetar med Staffing Services, Recruitment, Outsourcing samt Human Capital Solutions.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag. Adecco i Västerås har nu drygt 400 konsulter som arbetar ute på våra kundföretag.Som konsult är man anställd i Adecco Sweden AB, men jobbar via olika uppdrag som matchar ens kompetens.Adecco söker nu en Administratör till ett uppdrag för en av våra kunder i Västerås.Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna kan bland annat komma att inbegripa allmän administration, mötesbokning, arbeta i Excel, bokningar i datasystem, protokollförning under möten samt PPT-presentationer.Vem söker vi?Du har erfarenhet inom administrativa arbetsområden, förståelse för statistik och tabeller samt god engelska i tal och skrift.Ett krav är att du har god kunskap i Word och Excel.Det är meriterande om du har ekonomisk bakgrund i studier eller arbetslivserfarenhet.Förutom dina tidigare kunskaper och erfarenheter kommer vi att lägga stor vikt vid din personliga lämplighet där du som person är serviceminded, noggrann och stresstålig. Vad erbjuder vi dig?Adecco erbjuder dig en anställning som konsult.Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på kort tid en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät. Intresserad?Om annonsen fångat ditt intresse är du välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet med urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryteringskonsult Hanna Wiljebrand
021-470 29 06