OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Räddningstjänsten Östra Götaland söker en administratör med placering i Norrköping alternativt Linköping. Arbetsuppgifterna innebär: Att du ansvarar för den externa utbildningsadministrationen Kundfakturering Registrering i diariesystemet Diwa Registrering av inventarier Del i vår reception (Norrköping) samt övriga kontorsgöromål. Du kommer att arbeta i ett team tillsammans med 5 administratörer. I samband med semestrar och arbetstoppar hjälps vi åt med varandras arbetsuppgifter. Kvalifikationer: Du bör ha god samarbetsförmåga, kunna arbeta i grupp samt ha lätt för att kommunicera med allmänheten. Vara serviceinriktad, ha intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar. Då arbetet kan vara hektiskt är det viktigt att du kan arbeta strukturerat, organiserar och prioriterar på ett effektivt sätt. Sätter upp och håller deadlines. God datorvana. Vi arbetar idag i ekonomisystemet Economa och Webfokus. Läs mer om oss på www.rtog.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Detlef Teske - För frågor om tjänsten
010-480 41 32
Mattias Holmqvist - För frågor om rekryteringsprocessen
010 - 480 42 21
Ulf Waltersson - Vision
010 - 480 42 46
Mattias Lagerman - Kommunal
010 - 480 40 00
Joar Hjertberg - Sveriges Ingenjörer
010 480 41 22
Mattias Holmqvist
010 - 480 42 21
Mathias Lagerman - Kommunal
010 - 480 40 00
Anders Ekblom - BRF
010 - 480 40 00
Christer Karlsson - Teknisk Chef
073-020 17 41
Per Nisser - För frågor om tjänsten
010 - 480 40 15